Прядко Любов ОлексіївнаPriadko Liubov Oleksiivna2019-11-222019-11-222009Прядко, Л. О. Раціоналізація педагогічної практики в соціально-реабілітаційному центрі [Текст] / Л. О. Прядко // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 277–284.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8059У статті висвітлено особливості проведення педагогічної практики в соціально-реабілітаційному центрі на кожному етапі її проходження; розкрито завдання практики, особливості її організації та діяльності студентів на кожному етапі; велику увагу приділено розкриттю методичної допомоги під час підготовки до проведення занять та організації спілкування з розумово відсталими дітьми.The peculiarities of conducting pedagogical practice in social-rehabilitation center are illuminated in the article. Tasys of the practice, peculiarities of its organization and students’ activities on each stage are discovered. A great attention is paid to lightening of assistance’ methods under preparation to holding studies and organization of communication with people with mental disease.ukпедагогічна практикасоціально-реабілітаційний центррозумово відсталі дітиpedagogical practicesocial-rehabilitation centerchildren with mental diseaseРаціоналізація педагогічної практики в соціально-реабілітаційному центріRationalization of Pedagogical Practice in the Social Rehabilitation CenterArticle