Семеніхіна Олена ВолодимирівнаДрушляк Марина ГригорівнаSemenikhina Olena VolodymyrivnaDrushliak Maryna Hryhorivna2017-02-132017-02-132015Семеніхіна, О. В. Про формування умінь раціонально обрати програму динамічної математики: результати педагогічних досліджень [Текст] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк // Комп’ютер в школі і сім’ї. – 2015. – № 4. – С. 24–30.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1024У статті розглянуто проблему формування умінь обирати серед розмаїття програм динамічної математики (ПДМ) саме той продукт, який з позицій наявного у ньому інструментарію виявиться найраціональнішим для розв’язання конкретної задачі чи групи задач шкільного курсу математики. Запропоновано стратегію формування таких умінь, яка базується на формулі «одна задача-різні ПДМ». Описано методику організації експериментального навчання і наведено результати статистичного опрацювання одержаних даних на основі непараметричного знакового критерію для залежних вибірок.The article considers the problem of formation of skills to choose the software, which will be most efficient for a specific problem or group of problems in the school mathematics, among a variety of dynamic mathematical software (DMS). The strategy for the formation of such skills, which is based on the formula "one problem-different DMS", is proposed. The technique of the organization of experiential studing and the results of statistical processing of the received data based on the nonparametric sign test for dependent samples are described.ukпрограми динамічної математикикомп’ютерні інструментираціональний вибірGRAN2dDGЖивая геометрияМатематический конструкторGeoGebraкритерій знаківdynamic mathematical softwarecomputer toolsrational choiceLive geometryMathKitsign testПро формування умінь раціонально обрати програму динамічної математики: результати педагогічних дослідженьOn the Formation of Skills to Choose the Dynamic Mathematical Software Rationally: Results of Pedagogical ResearchArticle