Одарченко Наталія ІванівнаOdarchenko Nataliia IvanivnaЗахарченко Надія МиколаївнаZakharchenko Nadiia Mykolaivna2019-01-092019-01-092017Одарченко, Н. І. Вплив системи пізнавальних завдань на формування самоосвітньої компетентності студентів [Текст] / Н. І. Одарченко, Н. М. Захарченко // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2017» : матеріали ІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, березень 2017 р., м. Суми : у 2 ч. / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Мозирський державний педагогічний університет імені І. П. Шамякина (Бєларусь), Факультет математики та інформатики Пловдивського університету ім. Паісія Хілендарського (Болгарія), Науково-дослідна лабораторія змісту і методів навчання математики, фізики, інформатики (СумДПУ імені А. С. Макаренка) ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 90–92.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6447Розглядається система пізнавальних завдань та їх функції у навчальному процесі, розкрито поняття пізнавально поетапних завдань, містяться рекомендації щодо самостійної роботи студентів з текстом. Автори виділяють задачі процесу контролю навчання та пропонують схему побудови заняття, що розвиває пізнавальну діяльність студентів і формує їх самоосвітні компетентності.The system of cognitive tasks and their functions in the educational process is considered, the concept of cognitively step-by-step assignments is disclosed, recommendations concerning the independent work of students with the text are contained. The authors distinguish the tasks of the learning control process and suggest a scheme for constructing a lesson that develops students' cognitive activity and shapes their self-educational competences.ukсамоосвітні компетентностісистема пізнавальних завданьпізнавально поетапні завданнясамостійна робота з текстомself-educational competencescognitive tasks systemcognitively step-by-step tasksindependent work with the textВплив системи пізнавальних завдань на формування самоосвітньої компетентності студентівInfluence of the System of Cognitive Tasks in the Formation of Self-Educational Competence of StudentsArticle