Романець В. М.Romanets V. M.2018-01-232018-01-232012Романець, В. М. Формування професійного світогляду майбутнього викладача зарубіжної літератури як мета і соціально значущий результат його фахової підготовки у вищому навчальному закладі [Текст] / В. М. Романець // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №3 (21). – С. 275–283.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3728У статті подано результати теоретико-експериментальної роботи з формування професійного світогляду майбутнього викладача зарубіжної літератури в умовах євроінтеграції та глобалізації наукового-освітньо простору вищої школи. Особливу увагу приділено висвітленню концептуальнихзасад дослідження.The article presents the results of theoretical analysis of the problem of formation of professional worldview of the future teacher of foreign literature in condition of multicultural society. Particular attention is given to coverage conceptual principles of organization of this process by grounding the leading principles of the course «Foreign literature».ukвикладач зарубіжної літературипрофесійна підготовка майбутніх викладачів зарубіжноїлітературиформування професійного світоглядуteacher of foreign literatureprofessional training the future teachers of foreign literatureformation of professional worldviewФормування професійного світогляду майбутнього викладача зарубіжної літератури як мета і соціально значущий результат його фахової підготовки у вищому навчальному закладіThe Formation of Professional Ideology of the Future Lecturer of Foreign Literature as Aim and Social Significant Result of His Specialized Preparation in High Education EstablishmentArticle