Іванюк ГаннаIvaniuk Hanna2018-05-112018-05-112011Іванюк, Г. І. Соціально-педагогічні умови проектування профільних шкіл у сільській місцевості [Текст] / Г. І. Іванюк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 4–5 (14–15). – С. 221–230.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4791Ґрунтуючись на загальнонаукових методологічних засадах діяльності та розвитку освітніх систем у статті розкрито соціально-педагогічні умови проектування варіативних моделей розвитку профільних загальноосвітніх шкіл у сільській місцевості. Доведено, що розробка ефективних моделей профільних шкіл та впровадження їх у практику є поступом до системного розв'язання проблем з розвитку профільноїстаршої школи в сільській місцевості.Based on the scientific methodological principles of activity and development of educational systems in the article social and pedagogical conditions of variation models of specialized schools development projecting in rural area are revealed. It is proved, that the creation of effective models of specialized schools and their introduction in practice is the beginning of a systemic solution of the problems of development of specialized senior school in rural areas.ukметодологічні засади діяльності та розвитку освітніх системваріативні моделі розвитку сільських профільних шкілсоціально-педагогічні умовипрофільна школасоціальне середовищеметод проектуванняmethodological principles of the activity and development of educational systemsvariation models of development of rural specialized schoolssocial-pedagogical basesspecialized schoolsocial environmentprojecting methodСоціально-педагогічні умови проектування профільних шкіл у сільській місцевостіSocial and Pedagogical Bases of Specialized Schools Projecting in Rural AreaArticle