Фурдило Марія СергіївнаFurdylo Mariia Serhiivna2021-07-122021-07-122021Фурдило, М. С. Педагогічні аспекти формування ціннісного ставлення до об’єктів природи молодших школярів з інтелектуальними порушеннями [Текст] / М. С. Фурдило // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 1. – С. 140–146.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11064У статті розкрито педагогічні аспекти формування ціннісного ставлення до об’єктів природи молодших школярів з інтелектуальними порушеннями в процесі виховної роботи; обґрунтовано поняття «ціннісне ставлення до природи» стосовно дітей з інтелектуальними порушеннями як особливий вид суб’єктивного ставлення, що виявляється в емоціях задоволення – незадоволення, радості – суму, захоплення – зневаги в процесі взаємодії з тими чи іншими об’єктами природи; визначено структурні компоненти екологічної культури (когнітивний, емоційний та поведінковий).The article reveals the pedagogical aspects of the formation of values to the objects of nature of primary school children with intellectual disabilities in the process of educational work; substantiated the concept of "values of nature" in relation to children with intellectual disabilities as a special kind of subjective attitude, which is manifested in the emotions of pleasure - dissatisfaction, joy - sadness, admiration - contempt in the process of interaction with certain objects of nature; identified structural components of environmental culture (cognitive, emotional and behavioral).ukціннісне ставленняінтелектуальні порушеннямолодші школяріспеціальна школаvaluesintellectual disabilitiesjunior high school studentsspecial schoolПедагогічні аспекти формування ціннісного ставлення до об’єктів природи молодших школярів з інтелектуальними порушеннямиPedagogical Aspects of Formation of Value Attitude to Natural Objects of Young Schoolchildren with Intellectual DisordersArticle