Усик Дмитро БорисовичUsyk Dmytro Borysovych2017-12-012017-12-012015-05Усик, Д. С. Психологічні особливості саморегуляції поведінки у старшому дошкільному віці (обґрунтування емпіричного дослідження) [Текст] / Д. С. Усик // Науковий вісник Чернівецького університету : збірник наукових праць. Серія : Педагогіка та психологія. – Чернівці : Чернівецький національний університет, 2015. – Вип. 743. – С. 257–261.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3002У статті розглядаються методологічні та методичні аспекти проблеми саморегуляції поведінки у старших дошкільників. На основі аналізу емпіричних досліджень виокремлено показники саморегуляції поведінки дошкільників.In the article were shown methodological and methodical aspects of the problem of behavior’s self regulation in older preschoolers. Indicators of self-determined behavior of preschool children were determined on the base of empirical studies' analysis.ukсаморегуляція поведінкитривожністьсамооцінкарегулятивна функціякомпоненти психічної саморегуляціїself-regulation of behavioranxietyself-esteemregulatory functioncomponents of psychic self-regulationПсихологічні особливості саморегуляції поведінки у старшому дошкільному віці (обґрунтування емпіричного дослідження)Psychological Features of Self-Regulation of Behavior in Elder Preschoolers (Justification of Empiric Research)Article