Ласточкіна Олена ВолодимирівнаLastochkina Olena VolodymyrivnaБошкова Світлана ВіталіївнаBoshkova Svitlana Vitaliivna2019-02-212019-02-212019-02-15Ласточкіна, О. В. Ретроспективний аспект формування системи психолого-педагогічного супроводу сімей, які виховують дітей із порушеннями мовлення [Текст] / О. В. Ласточкіна, С. В. Бошкова // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VIIІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (15 лютого 2019 р., м. Суми) / М-во освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка, Навчально-науковий ін-т фізичної культури, Кафедра логопедії, Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2019. – С. 19–22.2524-0587https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6712У статті розглядаються провідні ідеї науковців щодо психолого-педагогічного супроводу сімей, які виховують дітей з порушеннями мовлення відповідно до уявлень різних історичних епох.В статьи рассматриваются ведущие идеи ученых насчет психолого-педагогического сопровождения семей, воспитывающих детей с нарушениями речи в соответствии с представлениями разных исторических эпох.The article deals with the leading ideas of scientists concerning the psychological and pedagogical support of families that educate children with speech disorders in accordance with representations of different historical epochs.ukсім’япсихолого-педагогічний супровіддитина з особливостями психофізичного розвиткунавчаннявихованнявзаємодіясемьяпсихолого-педагогическое сопровождениеребенок с особенностями психофизического развитияобучениевоспитаниевзаимодействиеfamilypsychological and pedagogical supportchild with peculiarities of psychophysical developmenttrainingeducationinteractionРетроспективний аспект формування системи психолого-педагогічного супроводу сімей, які виховують дітей із порушеннями мовленняRetrospective Aspect of the Formation of a System of Psychological and Pedagogical Support of Families Educating Children with Speech DisordersArticle