Тригубчак Олена ВалеріївнаTryhubchak Olena Valeriivna2023-03-102023-03-102022Тригубчак Е. Формирование лингвострановедческих знаний при изучении русского языка как иностранного [Текст] / Е. Тригубчак / Формування мовного естетичного ідеалу засобами навчальних дисциплін : зб. наук. праць / [редкол.: С. В. П’ятаченко (голова), І. Б. Іванова, З. В. Савченко та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022. – С. 141–149.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13132У статті висвітлено проблему активізації навчального процесу завдяки підсиленню лінгвокраїнознавчого складника. З огляду на наявність лінгво– країнознавчої інформації, характер її систематизації та зв’язку з іншими матеріалами зіставлено сучасні підручники, використовувані у практиці викладання російської мови як іноземної в Італії. На підставі власного досвіду роботи в цій галузі наведено лінгвокраїнознавчі теми, рекомендовано прийоми їх добору та форми роботи з ними.The article highlights the problem of intensification of the educational process due to strengthening of the linguistic country study component. Taking into account the availability of linguistic country study information, the nature of its systematization and connection with other materials, there were compared modern textbooks, used in the practice of teaching Russian as a foreign language in Italy. Based on the author’s own experience in this field, the linguistic country study topics are given, the methods of their selection and forms of work with them are recommended.ruросійська мова як іноземнаметодика викладання російської мови як іноземноїлінгвокраїнознавствокомунікативна компетентністьRussian as a foreign languagemethods of teaching Russian as a foreign languagelinguistic country studycommunicative competenceНабуття лінгвокраїнознавчих знань у процесі вивчення російської мови як іноземноїAcquisition of Linguistic Country Study Knowledge in Learning Russian as a Foreign LanguageArticle