Генкал Світлана ЕдуардівнаHenkal Svitlana Eduardivna2019-11-042019-11-042008Генкал, С. Е. Формування вмінь цілепокладання в учнів профільних класів [Текст] / С. Е. Генкал // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – С. 104–109.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7901У статті здійснений аналіз проблеми цілепокладання в учнів профільних класів. Порівнюються традиційні та авторський підходи до визначення мети освітньої діяльності з урахуванням принципу суб’єктності в межах особистісно зорієнтованого навчально-виховного процесу. Пропонується один із шляхів формування в учнів умінь цілепокладання під час виконання індивідуальних освітніх проектів.The article touches upon the problem of forming aims of the pupils’ activity in specialized classes. Traditional and author’s approaches to the definition of aim of activity with regard for the principle of subjectiveness in the frame of personally-oriented teaching are compared in the article. The author proposes one of the ways of forming pupils’ aims of activity based on the individual educational projects.ukцілепокладанняпрофільні класитрадиційні та авторський підходиосвітня діяльністьпринцип суб’єктностіособистісно зорієнтований процесtargetingspecialized classestraditional and author’s approachesprinciple of subjectivenesspersonally-oriented teachingeducational activityФормування вмінь цілепокладання в учнів профільних класівFormation of Targeting Skills in Students of Specialized ClassesArticle