Сбруєва Аліна АнатоліївнаSbruieva Alina Anatoliivna2018-01-022018-01-022002Сбруєва А. А. Сучасна школа розвинених країн як об’єкт ринково орієнтованих реформ: морально-етичний аспект проблеми [Текст ] / А. А. Сбруєва // Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка". – Острог : Видавництво університету “Острозька академія”, 2002. − Випуск 3.− С. 302−311.966-7631-15-Хhttps://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3399У статті аналізуються особливості дії принципів ринкової економіки в освітньому контексті. Показані шляхи задоволення інтересів школи як виробника освітніх послуг в умовах ринково орієнтованих реформ у розвинених країнах в кінці ХХ ст.The article is devoted to the analysis of the peculiarities of functioning of market economy principles in the educational context. The ways of ensuring the gains of the school as a supplier of educational services under marker-oriented reforms in the developed countries are revealed.ukсучасна школаmodern schoolрозвинені країниdeveloped countriesреформаreformринково-орієнтованийmarket-orientedзадоволення інтересу виробникаsatisfaction of the manufacturer's interestморально-етичний аспектmoral and ethical aspectСучасна школа розвинених країн як об’єкт ринково орієнтованих реформ: морально-етичний аспект проблемиModern School of Developed Countries as the Object of Market-Oriented Reforms: The Moral Aspect of the ProblemArticle