Сбруєва Аліна АнатоліївнаSbruieva Alina Anatoliivna2017-12-222017-12-222004Сбруєва А. А. Стратегії реформування систем середньої освіти розвинених англомовних країн кінця ХХ – початку ХХІ ст. [Текст] /А. А. Сбруєва // Педагогічні науки. – Суми : СумДПУ, 2004. − С. 81−89.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3296У статті здійснений аналіз змісту, механізмів упровадження та взаємовпливів провідних функціональних та структурних стратегій реформування освітніх систем англомовних країн кінця ХХ ‒ початку ХХІ ст.., зроблено висновки щодо провідних суперечностей реформ.The author analyzes the content, mechanisms of implementation and the mutual influence of the leading functional and structural strategies of reforming the educational systems of the English speaking countries at the end of the 20th - beginning of the 21st century. Conclusions are drawn on the leading contradictions of the reforms.ukосвітаeducationсистема середньої освітиsecondary education systemреформаreformстратегія реформуванняreform strategyсуперечності реформиcontradictions in the reformСШАUSAВелика БританіяUnited KingdomКанадаCanadaАвстраліяAustraliaНова ЗеландіяNew ZealandСтратегії реформування систем середньої освіти розвинених англомовних країн кінця ХХ – початку ХХІ ст.Strategies for Reforming Secondary Education Systems in Developed English-Speaking Countries at the End of the 20th ‒ Beginning of the 21st CenturiesArticle