Прядко Любов ОлексіївнаPriadko Liubov Oleksiivna2018-09-102018-09-102010Прядко, Л. О. Теоретико-методична підготовка майбутнього корекційного педагога до роботи з розумово відсталими дітьми в реабілітаційному центрі [Текст] / Л. О. Прядко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 8 (10). – С. 267–273.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5254У статті розглянуто систему напрацьованих педагогічних умов у ВНЗ, що були реалізовані у процесі вивчення фахових дисциплін та розробленого спецкурсу «Основи корекційно-реабілітаційноі роботи в реабілітаційному центрі». Запровадження зазначених умов сприяло успішному формуванню готовності майбутніх корекційних педагогів до роботи з розумово відсталими дітьми в реабілітаційному центрі.The system of the worked-out pedagogical conditions at higher educational establishments, which were realized while studying of the professional disciplines and the elaborated special course «The basics of correction-rehabilitation work at a rehabilitation center» is considered in the article. Implementation of the mentioned conditions stood for a successful formation of correction teachers-to-be inclination for work with mentally backward children at a rehabilitation center.ukпедагогічні умовиреабілітаційний центррозумово відсталі дітипрофесійна готовністькорекціино-реабілітаціина роботакорекціинии педагогpedagogical conditionsrehabilitation centermentally backwardprofessional readinesscorrectional-rehabilitation workcorrectional teacherТеоретико-методична підготовка майбутнього педагога до роботи з розумово відсталими дітьми в реабілітаційному центріTheoretical and Methodical Training of a Correction Teacher-To-Be for the Work with Mentally Backward Children at a Rehabilitation CenterArticle