Кондик ЮліяKondyk YuliiaОдінцова Оксана ОлександрівнаOdintsova Oksana Oleksandrivna2019-06-072019-06-072019Кондик, Ю. Історичний огляд наповнення змістової лінії рівнянь та нерівностей в старшій школі [Текст] / Ю. Кондик ; науковий керівник О. О. Одінцова // Студентська звітна конференція : матеріали результатів досліджень молодих науковців / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: М. В. Каленик, Н. В. Дегтярьова, Ю. В. Хворостіна]. – Суми, 2019. – Вип. 13, т. 1. – С. 18–21.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7378У статті проаналізовано особливості вивчення змістової лінії рівнянь та нерівностей в старшій школі за навчальними програмами різних років. Зазначено відмінності між навчальними програмами різних рівнів, а також зміни, які відбулися в 2018/2019 н. рр. та зміни, які ще планують впровадити.There are analyzed the peculiarities of studying the content line of equations and inequalities in the high school by the curricula of different years in this article. Differences between educational programs at different levels and also the changes that took place in 2018/2019 and which are planning to introduce are noted.ukрівень стандартуакадемічний рівеньпрофільний рівеньпоглиблене вивченняНова українська школаlevel of standardacademic levelprofile levelin-depth studyNew Ukrainian SchoolІсторичний огляд наповнення змістової лінії рівнянь та нерівностей в старшій школіThe Historical Overview of the Content Line of Equations and Inequalities in High School's OccupancyArticle