Постіл Степан ДмитровичPostil Stepan DmytrovychКозак НаталіяKozak Nataliia2023-02-212023-02-212016Постіл, С. Інтеграційне навчання як чинник підготовки компетентних фахівців [Текст] / С. Постіл, Н. Козак // Освіта. Інноватика. Практика : науковий журнал / МОН України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [ редакційна рада: О. В. Семеніхіна, З. Бак, М. П. Вовк та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2016. – Вип. № 1 (1) – С. 31–35.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13022У статті проаналізовано складові наукової діяльності студентів вищої школи. Вони являють собою складний і взаємозалежний процес, результативність якого визначається системним підходом до його організації. Системний підхід перебуває на новій стадії розвитку – інтеграційній. Цілісність системного підходу забезпечується такими тенденціями як міждисциплінарність, трансдисциплінарність і синергетика. Впроваджені педагогічні технології сприяють розвитку у студентів здатності вчитися, виробленню інтегрованих умінь та навичок, формуванню та розвитку професійних компетентностей.The article analyzes the components of scientific activity of students of high school. They are complex and interrelated process performance is determined by a systemic approach to its organization. The systems approach is the new stage of development - integration. Integrity of system approach provided by such trends as interdisciplinarity, transdystsyplinarnist and synergy. Implemented educational technologies contribute to the development of students' ability to study, the development of integrated and skills, formation and development of professional competencies.ukскладові наукової діяльності студентівсистемний підхід і його інтеграційна стадія розвиткуміждисциплінарністьтрансдисциплінарність і синергетика педагогічного процесуscience component of studentssystematic approach and its integration stage of developmentinterdisciplinaritytransdystsyplinarnist and synergetic pedagogical processІнтеграційне навчання як чинник підготовки компетентних фахівцівIntegration Training as a Factor in the Preparation of Competent ExpertsArticle