Терех О. Я.Terekh O. Ya.2021-04-132021-04-132015Терех, О. Я. Шляхи активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках геометрії в основній школі [Текст] / О. Я. Терех // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 1. – С. 95–96.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10536У статті розглядаються форми, які спрямовані на активізацію пізнавальної діяльності учнів на уроках геометрії, а саме лабораторні та практичні роботи. Наводяться приклади таких робіт.In the article the forms that aim to enhance the cognitive activity of pupils at lessons of -geometry, such as laboratory and practical work. Examples of such works are given.ukактивізація пізнавальної діяльностілабораторна робота з геометріїпрактична робота з геометріїactivization of cognitive activitylaboratory work on geometrypractical work on geometryШляхи активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках геометрії в основній школіThe Ways to Increase the Cognitive Activity of Pupils in Geometry Lessons in Basic SchoolArticle