Самодай Валентина ПетрівнаSamodai Valentyna PetrivnaОмеляненко ОленаOmelianenko Olena2017-02-062017-02-062013Самодай, В. П. Формування бренда як стратегічної переваги підприємства туристичного профілю [Текст] / В. П. Самодай, О. М. Омеляненко // Вісник Львівського інституту економіки і туризму. Серія: Економічні науки : збірник наукових статей / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Львівський інститут економіки і туризму. – Львів, 2013. – № 8.– С. 147–152.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1007У статті розглянуто історичні, методологічні та теоретичні аспекти формування бренда, запропоновано шляхи вдосконалення бренда як стратегічної переваги підприємства туристичної сфери.The historical, methodological and theoretical aspects of the brand, the ways to improve the brand as a strategic business benefits of tourism.uktourismтуризмbrandбрендbrandingбрендингimageіміджbusinessпідприємствоcompetitive advantagesконкурентні перевагиФормування бренда як стратегічної переваги підприємства туристичного профілюCreate a Brand as a Strategic Advantage af the Company Tourist ProfileArticle