Логвіна-Бик Т. А.Lohvina-Byk T. A.Бик Н. В.Byk N. V.2021-04-162021-04-162015Логвіна-Бик, Т .А. Розвиток інтелектуальних вмінь студентів при навчанні дисциплін природничого циклу [Текст] / Т .А. Логвіна-Бик, Н. В. Бик // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 2. – С. 71–72.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10587У статті розглянуто особливості організації навчального процесу з біології, що розвиває особистість студента. Організація навчально-виховного процесу у ВНЗ поєднує процеси навчання, виховання та розвиток особистості студента в єдиний процес становлення особистості та підготовки до майбутньої професійної діяльності, соціалізації і життєвого самовизначення.In the article the features of the educational process in biology, develops the personality of the student. The organization of educational process in the university combines the processes of training, education and personal development of the student as a single process of identity formation and preparation for future professional activity, socialization and life self-determination.ukорганізація навчаннясвітогляд студентаосвітній простірінтелектуальний розвитокособистість студентаlearning organizationphilosophy studenteducational environmentintellectual developmentpersonality of the studentРозвиток інтелектуальних вмінь студентів при навчанні дисциплін природничого циклуDevelopment of Intellectual Abilities of Students in the Study of the Disciplines of the Natural CycleArticle