Рудніцька ЮліяRudnitska Yuliia2019-03-252019-03-252018Рудніцька, Ю. Використання інформаційно-комунікаційних технологій під час уроків інформатики [Текст] / Ю. Рудніцька // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 6–7 грудня 2018 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. ; [редакційна рада: Ю. О. Лянной, В. І. Шейко, О. В. Семеніхіна]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2018. – Ч. 1. – С. 89–91.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7017В даній статті описано основні можливості використання та впровадження інформаційно- комунікаційних технологій під час викладання на уроках інформатики. А також обґрунтована можливість активізації пізнавальної діяльності учнів у навчальному процесі на основі ІКТ.This article describes the main possibilities of using and implementing information and communication technologies during teaching at computer science lessons. Also, the possibility of activating cognitive activity of students in the educational process based on ICT is substantiated.ukінформаційно-комунікаційні технологіїактивізація пізнавальної діяльностіІнтернет-комунікаціїinformation and communication technologiesactivization of cognitive activityInternet communicationВикористання інформаційно-комунікаційних технологій під час уроків інформатикиInformation and Communication Technologies use During Informatics LessonsArticle