Власенко КатеринаVlasenko Kateryna2018-02-062018-02-062012Власенко, К. В. Методика перевірки сформованості інтенсивної навчальної діяльності майбутніх інженерів у процесі навчання вищої математики [Текст] / К. В. Власенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №6 (24). – С. 261–267.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3919У статті проаналізовано взаємодію викладача зі студентом, результати навчання вищої математики за допомогою складників створеного навчально- методичного комплексу. Описано експериментальну перевірку запропонованої методичної системи, що сприяє формуванню інтенсивної навчальної діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів на заняттях з вищоїматематики.In the article, co-operating of teacher is analysed with a student, results of teaching higher mathematics by the constituents of the created educational methodical complex. Experimental verification of the offered methodical system which is instrumental in forming of intensive educational activity of students of higher technical educational establishments on employments on higher mathematics is described.ukінтенсивна навчальна діяльністьекспериментальна перевіркавища математикамайбутні інженериintensive educational activityexperimental verificationhigher mathematicsfuture engineersМетодика перевірки сформованості інтенсивної навчальної діяльності майбутніх інженерів у процесі навчання вищої математикиThe Methodology of Experimental Verification of Future Engineers' Intensive Educational Activity in the Process of Higher Mathematics StudyingArticle