Круглянко Андрій ВікторовичKruhlianko Andrii ViktorovychГлевчук Вікторія МиколаївнаHlevchuk Viktoriia Mykolaivna2025-06-102025-06-102024Круглянко А. Бізнес-стратегії підприємств індустрії гостинності та туризму в умовах післявоєнної відбудови [Текст] / А. Круглянко, В. Глевчук // Індустрія туризму та гостинності: досвід, проблеми, перспективи : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції, (17–18 квітня 2024 року, м. Суми) : [присвячено 100-річчю Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка] / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: Ю. О. Лянной, О. Ю. Кудріна, М. О. Лянной та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2024. – С. 116–118.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/17094Розглядаються ключові бізнес-стратегії підприємств індустрії гостинності та туризму для відновлення діяльності в умовах обмежень воєнного стану та післявоєнної відбудови України. Зокрема, ключовими напрямками адаптації бізнес-стратегій є: диверсифікація послуг, акцент на внутрішньому туризмі та впровадження інновацій і цифровізації.The key business strategies of hospitality and tourism industry enterprises for resuming operations in the conditions of martial law restrictions and post-war reconstruction of Ukraine are considered. In particular, the key areas of adaptation of business strategies are: diversification of services, emphasis on domestic tourism and implementation of innovations and digitalization.бізнес-стратегіяадаптація бізнес-стратегійbusiness strategyadaptation of business strategiesБізнес-стратегії підприємств індустрії гостинності та туризму в умовах післявоєнної відбудовиBusiness Strategies of Hospitality and Tourism Industry Enterprises in the Post-War Reconstruction Period