Сбруєва Аліна АнатоліївнаSbruieva Alina Anatoliivna2017-12-182017-12-182005Сбруєва А .А. Теоретичні підходи до оцінки ефективності освітніх реформ (з досвіду порівняльно-педагогічних досліджень) [Текст ] / А. А. Сбруєва // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний педагогічний університет імені Івана Франка. ‒ 2005. – Випуск 25 : Педагогічні науки. ‒ С. 38–42.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3191У статті проаналізовано провідні концептуальні підходи до оцінки ефективності освітніх реформ у теорії освіти розвинених англомовних країн. Сформульовано авторську модель оцінки результатів сучасних стандарто-орієнтованих освітніх реформ. Зроблено висновки про труднощі та суперечності процесу оцінки результатів реформ.The article is devoted to the analysis of the approaches to the assessment of the education reforms results in the education theory of highly developed English-speaking countries. The author's model of the assessment of the modern standard-oriented education reforms results is characterized, the difficulties and the contradictions of the assessment process are summarized.ukосвітня реформаeducation reformефективністьeffectivenessоцінки ефективностіassessment of effectivenessпорівняльно-педагогічне дослідженняcomparative education researchтеоретичні підходиtheoretical approachesТеоретичні підходи до оцінки ефективності освітніх реформ (з досвіду порівняльно-педагогічних досліджень)Theoretical Approaches to the Assessment of the Effectiveness of Educational Reforms (the Experience of Comparative Education Research)Article