Колишкін Олександр ВолодимировичKolyshkin Oleksandr VolodymyrovychПочкун Юлія ОлександрівнаPochkun Yuliia Oleksandrivna2018-02-142018-02-142016Почкун, Ю. О. Прикладний аналіз поведінки як засіб корекції психофізичного розвитку дітей з аутизмом [Текст] / Ю. О. Почкун, О. В. Колишкін // Педагогічні науки : збірник наукових праць. – Херсон : ХДУ, 2016. – № 73. – С. 138–142.2413-1865https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3971У статті проаналізовано наукові дослідження з проблеми корекції психофізичного розвитку дітей з аутичними розладами та описано специфіку застосування прикладного аналізу поведінки у роботі з аутичними дітьми. Доведено, що для розвитку аутичної дитини освіта є надзвичайно важливим фактором реалізації її особистісного потенціалу, засобом виправлення аутистичних порушень, одним із шляхів інтеграції в соціум.The article analyzes the scientific research on mental and physical correction of children with autistic disorders and describes the specific use of applied behavior analysis in working with autistic children. It is proved that the development of an autistic child's education is very important for the realization of personal potential, remedy autistic disorders, one way to integrate into the society.ukаутизмрозлади аутичного спектруаутичні дітиприкладний аналіз поведінкиautismautistic spectrum disorderautistic childrenapplied behavior analysisПрикладний аналіз поведінки як засіб корекції психофізичного розвитку дітей з аутизмомApplied Behavior Analysisas a Means of Correctio Psyhophysical Development of Children with AutismArticle