Богатирьова І. М.Bohatyrova I. M.Бочко О. П.Bochko O. P.2019-01-032019-01-032017Богатирьова, І. М. Особливості побудови навчального діалогу на уроках математики [Текст] / І. М. Богатирьова, О. П. Бочко // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2017» : матеріали ІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, березень 2017 р., м. Суми : у 2 ч. / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Мозирський державний педагогічний університет імені І. П. Шамякина (Бєларусь), Факультет математики та інформатики Пловдивського університету ім. Паісія Хілендарського (Болгарія), Науково-дослідна лабораторія змісту і методів навчання математики, фізики, інформатики (СумДПУ імені А. С. Макаренка) ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П], 2017. – Ч. 1. – С. 13–15.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6406Розглянуто особливості постановки запитань у навчанні математики в загальноосвітніх навчальних закладах. Запропоновано класифікацію таких запитань. Наведено приклади.Using of education dialog on lessons of mathematics are considered. They are suggested two types of construction of educational dialog: linear and branched paths. Corresponding examples are given.ukнавчання математикизапитаннякласифікаціяtraining of mathematicsquestionclassificationОсобливості побудови навчального діалогу на уроках математикиSpecial Aspects of Construction of Education Dialog on the Lessons of MathematicsArticle