Завидівська Н.Zavydivska N.2018-02-022018-02-022012Завидівська, Н. Педагогічна наука як джерело фундаменталізації сучасної системи непрофесійної фізкультурно-оздоровчої освіти [Текст] / Н. Завидівська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №6 (24). – С. 40–49.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3871У статті обґрунтовано значущість педагогічної науки для вдосконалення і розвитку сучасної системи непрофесійної фізкультурно-оздоровчої освіти студентів через фундаменталізацію її змісту. Здійснено аналіз історичних передумов класифікації наук, що є дотичними до розвитку методик і технологій здоров'язбережувального навчання. Виявлено особливості функціонування педагогічної науки як концептуального напрямку вдосконалення процесу фізичного виховання, здоров'язбережувального навчання студентів.In the article the importance of pedagogical science to improve and development of modern system of lame physical training and health-improving student's education through the fundamentalization of its content is grounded. The analysis of the historical conditions of classification of sciences, which is adjacent to the development of techniques and technologies of the health-preserving education, is carried. The features of functioning of pedagogical science are educed as the conceptual direction of improvement of the process of physical education, health-improving student's education.ukпедагогічна наукафундаменталізація непрофесійної фізкультурно-оздоровчої освітистуденти вищих навчальних закладівфізичне вихованняздоров'язбережувальне навчанняpedagogical sciencefundamentalization of modern system of lame physical training and health-improving educationstudents of higher educational establishmentsphysical traininghealth-improving educationПедагогічна наука як джерело фундаменталізації сучасної системи непрофесійної фізкультурно-оздоровчої освітиPedagogical Science as Source of Fundamentalization of Modern System of Lame Physical Training and Health-Improving EducationArticle