Шинкаренко В. В.Shynkarenko V. V.2018-05-022018-05-022012Шинкаренко, В. В. Дидактична гра як засіб формування етно-художньої культури молодших школярів на уроках музики [Текст] / В. В. Шинкаренко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 7 (25). – С. 433–442.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4703У статті визначається сутність понять «етнічна культура», «етно- художня культура» на основі зіставлення, порівняння, узагальнення наукової інформації, аналізується дидактична гра як одна з найбільш ефективних форм активізації навчально-пізнавальної діяльності і формування етно-художньої культури молодших школярів.It is determined in the article the essence of notions «ethnic culture», «ethnic art culture» on the base of comparison, conclusion of scientific information, it is analyzed didactic play as the most effective forms of activisation of learning cognitive activity and forming of ethnic article culture of junior schoolchildren.ukдидактична граетно-художня культурамузикамолодші школярінавчально-пізнавальна діяльністьdidactic gameethnic artculturemusicjunior schoolchildrenlearning cognitive activityДидактична гра як засіб формування етно-художньої культури молодших школярів на уроках музикиDidactics Play as a Means of Forming of Ethic Culture of Junior Schoolchildren at Music LessonsArticle