Бариш Т. В.Barysh T. V.2018-02-062018-02-062012Бариш, Т. В. Формування лексичних умінь та навичок у контексті метапредметного підходу до навчання [Текст] / Т. В. Бариш // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №4 (22). – С. 290–297.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3914У статті розглянуто деякі засоби використання концепту у процесі формування лексичних умінь і навичок старшокласників у контексті метапредметного підходу до навчання.In the article is examined some methods of the use of concept in the process of forming of lexical abilities and skills of senior pupils in the context of the supersubject going near teaching.ukметапредметний підхідметапредметні вміння і навичкисоціокультурна змістовна лініяконцептsupersubject approachsupersubject abilities and skillssocioculture rich in content lineconceptФормування лексичних умінь та навичок у контексті метапредметного підходу до навчанняThe Formation of Lexical Abilities and Skills in the Meta-Context Approach to LearningArticle