Третьякова T. M.Tretiakova T. M.2018-08-302018-08-302011Третьякова, T. M. Застосування міжпредметних зв'язків на уроках біології в основній школі для розуміння учнями науково-природничої картини світу [Текст] / T. M. Третьякова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 56–63.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5159У статті розглядається одна з актуальних проблем педагогіки та методики навчання природничих дисциплін - міжпредметні зв'язки. Поетапне формування природничо-наукової картини світу, використовуючи міжпредметні зв'язки природничих дисциплін, сприяє тому, що знання набувають системного і міжпредметного характеру. Необхідні передумови для успішного здійснення міжпредметних зв'язків в основній школі та формування в учнів цілісної природничо- наукової картини світу створюються в початкових класах.The article is devoted to one of the vital problems of education and teaching methods of natural subjects, interdisciplinary connections. Using interdisciplinary connections of natural sciences, stepwise formation of natural-scientific world view have contributed to the system and the knowledge gain interdisciplinary character. The necessary preconditions for successful implementation of interdisciplinary connections in secondary school as well as the formation of the whole picture about natural-scientific world in pupils' minds are creating in the primary grades.ukміжпредметні зв'язкинауково-природнича картина світунавчально-виховний процесміжпредметні урокиуроки-практикумиузагальнюючі урокиприродознавствопізнавальні завданняinterdisciplinary connectionsscientific and natural world pictureeducational processinterdisciplinary lessonspractical lessonssummarizing lessonsnatural sciencecognitive tasksЗастосування міжпредметних зв'язків на уроках біології в основній школі для розуміння учнями науково-природничої картини світуThe Appliance of Interdisciplinary Connections on Biology Lessons in Secondary School for Pupils' Understanding of the Scientific and Natural World ModelsArticle