Ніколенко ВалентинаNikolenko Valentyna2020-10-092020-10-092020Ніколенко, В. В. Методичні аспекти застосування тренажерів в навчальному процесі [Текст] / В. В. Ніколенко // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2020» : матеріали ІІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, квітень-травень 2020 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2020. – С. 146–148.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9368В роботі розглядаються методологічні аспекти застосування тренажерів в навчальному процесі. Описуються типи тренажерів, їх класифікація та ефективність використання комп'ютерних тренажерів при вивченні математики в вищій школі.The article discusses the methodological aspects of the use of simulators in the educational process. The types of simulators, their classification, the effectiveness of using computer simulators in the study of mathematics in high school are described.ukінтерактивний тренажернавчальний процесзворотній зв'язоккорекція дійконтрольсценарійinteractive simulatoreducational processfeedbackcorrection of actionscontrolscriptМетодичні аспекти застосування тренажерів в навчальному процесіThe Simulators in the Educational ProcessArticle