Малашевич Тетяна ВолодимирівнаMalashevych Tetiana VolodymyrivnaЗелінська-Любченко Катерина ОлександрівнаZelinska-Liubchenko Kateryna Oleksandrivna2018-10-242018-10-242017Малашевич, Т. В. Особливості комунікативних умінь та шляхи їх формування у молодших школярів із порушеннями інтелекту [Текст] / Т. В. Малашевич, К. О. Зелінська-Любченко // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VI Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (14 квітня 2017 р., м. Суми) / М-во освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка, Навчально-науковий ін-т фізичної культури, Кафедра логопедії ; Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2017. – С. 85–88.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5632У статті розглядаються питання вивчення і формування комунікативних умінь і навичок у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями, що навчаються в спеціальних школах. Подано опис відповідної педагогічної технології, виділені напрямки корекційного впливу.It is considered the questions of the study and modeling the communicative skills and experiences of mentally retarded primary learners that learn at the special corrective schools the VIII kind. It is represented a description of the pedagogical technology modeling the communicative skills and experiences of mentally retarded primary learners, is defined the directions of the corrective influence.ukспілкуваннякомунікаціявербальні засоби комунікаціїкомуникативні вміння і навичкирозумова відсталістьcontactcommunicationverbal methods of communicationcommunicative abilities and skillsmental deficiencyОсобливості комунікативних умінь та шляхи їх формування у молодших школярів із порушеннями інтелектуFeatures of Communicative Skills and Ways of Their Formation in Junior Schoolchildren with Intellectual DisabilitiesArticle