Лазарєв Микола ОстаповичLazariev Mykola Ostapovych2018-05-252018-05-252011Лазарев, M. О. Творчість як родова властивість людини і основа педагогічної діяльності [Текст] / M. О. Лазарев // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 93–104.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4852У статті феномен творчості розглянуто з філософських і психолого- педагогічних позицій як провідна складова парадигми сучасної інноваційної освіти. Проаналізовано процесульно-технологічну версію педагогічної творчості, сутність якої проявляється у виявленні і розв'язанні освітніми суб'єктами незліченного ряду евристичних педагогічних задач.The phenomenon of creation is examined from philosophical and psychology and pedagogy positions as an anchorwoman constituent of paradigm of modern innovative education. The technology version of pedagogical creation essence of which shows up in an exposure and decision of countless row of heuristic pedagogical tasks educational subjects is analysed.ukтворчістьпедагогічна творчістьінноваційна освітаосвітні суб'єктиевристичні педагогічні задачіcreationpedagogical creationinnovative educationeducational subjectsheuristic pedagogical tasksТворчість як родова властивість людини і основа педагогічної діяльностіCreation as Family Property of Man And Basis of Pedagogical ActivityArticle