Вакал Юлія СергіївнаVakal Yuliia Serhiivna2019-12-032019-12-032019-05Вакал, Ю. С. Про питання використання інфографіки для візуалізації навчального матеріалу [Електронний ресурс] / Ю. С. Вакал // Математика та інформатика у вищій школі: виклики сучасності (з міжнародною участю) : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 15–16 травня 2019 року, м. Вінниця. – Вінниця, 2019. – С. 142–147.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8186В статті охарактеризовано поняття «інфографіки». Зроблено висновок про те, що використання інфографіки як технології візуалізації навчального матеріалу є ефективним і дуже зручним, особливо, коли потрібно швидко і ефективно пояснити складну інформацію або статистику, та водночас, зробити складні дані зрозумілими та цікавими. Але, для створення якісної і грамотної інфографіки майбутні фахівці повинні володіти аналітичними навичками та певними уміннями, пов’язаними з обробкою інформації.In the article the concept of "infographic" is considered. It is concluded that the use of infographic as a technology for visualization of educational material is effective and very convenient, especially when it is necessary to explain complex information or statistics quickly and effectively, and at the same time make complex data understandable and interesting. However, for the creation of high-quality and competent infographic, future specialists have analytical skills and certain skills related to the processing of information.ukосвітній процесeducational processкомп’ютерна інфографікаcomputer infographicаналітичні навичкиanalytical skillsуміння обробки інформаціїskills to process informationПро питання використання інфографіки для візуалізації навчального матеріалуOn the Issues of Use of Infography for Review of Training MaterialConferencePapers