Жабко АнтонінаZhabko Antonina2023-10-092023-10-092023Жабко А. Алгоритм розвитку слухового сприймання у молодших школярів зі зниженим слухом [Текст] / А. Жабко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023. – Вип. 11, т. 2. – С. 70–75.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13912У статті розглянуто особливості розвитку слухового сприймання у молодших школярів із зниженим слухом. Здійснено аналіз науково-методичних досліджень з цієї проблеми. Наголошено на важливості врахування індивідуальних психофізичних показників дітей зі зниженим слухом в процесі розвитку в них слухового сприймання. Висвітлено алгоритм розвитку слухового сприймання у молодших школярів зазначеної категорії. Наведено приклади з власного практичного досвіду.The article examines the peculiarities of the development of auditory perception in younger schoolchildren with reduced hearing. An analysis of scientific and methodological research on this problem was carried out. The importance of taking into account the individual psychophysical indicators of children with reduced hearing in the process of developing their auditory perception is emphasized. The algorithm for the development of auditory perception in younger schoolchildren of the specified category is highlighted. Examples from own practical experience are given.ukмолодші школярі зі зниженим слухомрозвиток слухового сприйманняyounger schoolchildren with reduced hearingdevelopment of auditory perceptionАлгоритм розвитку слухового сприймання у молодших школярів зі зниженим слухомAlgorithm for the Development of Hearing Perception in Younger School Students With Reduced HearingArticle