Набока Ольга ГеоргіївнаNaboka Olha Heorhiivna2018-05-022018-05-022012Набока, О. Г. Технологізація як інноваційний шлях розвитку сучасної освіти [Текст] / О. Г. Набока // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 7 (25). – С. 345–355.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4694У статті проведено аналіз загальних понять, пов'язаних з технологізацією освіти: освітні технології, педагогічні технології, технології навчання. За результатами дослідження виявлено сутнісні характеристики, методологічні вимоги та особливості визначених технологій. Спираючись на доробок науковців у цій галузі визначено місце, сутність та цільову спрямованість професійно орієнтованих технологій навчання.In article the analysis of the concepts describing processes technologion of education: educational technologies, pedagogical technologies, technologies of training. By results of research intrinsic characteristics, methodological requirements and features of the named technologies are revealed. Leaning researches in this area, the place, essence and a target orientation of professionally focused technologies of training are determined.ukосвітні технологіїпедагогічні технологіїтехнології навчанняпрофесійно орієнтовані технологіїeducational technologiespedagogical technologiestechnologies of the trainingprofessionally focused technologiesТехнологізація як інноваційний шлях розвитку сучасної освітиTechnologion Innovate Ways of Development of Modern EducationArticle