Бас В. М.Bas V. M.Бас Світлана ВіталіївнаBas Svitlana Vitaliivna2020-10-082020-10-082020Бас, В. М. Творчі завдання як засіб формування практичної компетентності учнів [Текст] / В. М. Бас, С. В. Бас // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2020» : матеріали ІІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, квітень-травень 2020 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2020. – С. 15–16.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9299Розглянуто приклад творчого завдання з теми «Функції та їх властивості» як засіб підвищення мотивації до вивчення математики та формування практичної компетентності учнів 10-11 класів.An example of a creative task on the theme "Functions and their properties" is considered as a means of increasing the motivation to study mathematics and forming the practical competence of students in grades 10-11.ukпрактична компетентністьтворчі завданняфункціїpractical competencecreative tasksfunctionsТворчі завдання як засіб формування практичної компетентності учнівCreative Tasks as a Means of Forming Students' Practical CompetenceArticle