Тригуб І. П.Tryhub I. P.Власенко Л. В.Vlasenko L. V.2018-05-042018-05-042012Тригуб, І. П. Навчання письма на уроках іноземної мови [Текст] / І. П. Тригуб, Л. В. Власенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 4 (22). – С.335–341.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4733У статті розглянуто питання суті письма і мовлення, подано психофізіологічні особливості письма і мовлення, зазначено основні етапи навчання письма. Приділена увага теоретичним питанням та практичним аспектам вивчення графіки, орфографії, каліграфії; засвоєнню структурних моделей речень; оволодінням писемним мовленням якзасобом спілкування.The article identifies the questions of writing essence and speech essence, psycholinguistics mechanisms of writing, the main grade level of writing teaching. We pay much attention to the theory questions and practice aspects of teaching drawing, spelling, calligraphic expertise; occupancy of written speech activity as means of communication.ukмовамовленняписьмова мовленнєва діяльністьпсихолінгвістичні механізми письмаграфікаорфографіякаліграфічні навичкидиктантlanguagespeechwritten speech activitypsycholinguistics mechanisms of writingdrawingspellingcalligraphic expertisedictationНавчання письма на уроках іноземної мовиWriting Teaching at English LessonsArticle