Іванова О. І.Ivanova O. I.Басанець Лідія МихайлівнаBasanets Lidiia Mykhailivna2020-08-312020-08-312010Іванова, О. І. Динаміка розумової працездатності студентів у процесі їх навчання [Текст] / О. І. Іванова, Л. М. Басанець // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 1 (3). – С. 165–173.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9142У статті наведені результати досліджень розумової працездатності студентів, які навчались e різних умовах організації навчального процесу. Виявлено, що студенти, навчання яких здійснювалось за традиційною системою, мали кращі якісні показники розумової роботи протягом навчального року в порівнянні зі студентами, які навчалися в умовах кредитно-модульної системи організації навчання, що забезпечувалося значним функціональним напруженням їх адаптаційних механізмів.The results of research of mental capacity of students under various conditions to organization of educational process are presented in the article. Exposed, that students which were taught on the traditional system had the best high-quality indexes of mental work during a school year as compared to students which were taught in the conditions of the credit-module system of organization of teaching that was provided by considerable functional tension of their adaptations mechanisms.ukнавчальний процесрозумова працездатність студентівфункціональне напруження адаптаційних механізмівlearning processmental efficiency of studentsfunctional stress of adaptation mechanismsДинаміка розумової працездатності студентів у процесі їх навчанняThe Dynamics of Mental Efficiency of Students During Their TrainingArticle