Мартинова НаталіяMartynova NataliiaДрушляк Марина ГригорівнаDrushliak Maryna Hryhorivna2019-06-072019-06-072019Мартинова, Н. Особливості використання QR-кодів при створенні підручників з математики [Текст] / Н. Мартинова ; науковий керівник М. Г. Друшляк // Студентська звітна конференція : матеріали результатів досліджень молодих науковців / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: М. В. Каленик, Н. В. Дегтярьова, Ю. В. Хворостіна]. – Суми, 2019. – Вип. 13, т. 1. – С. 26–30.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7381У статті проаналізовано можливості використання QR- кодів при створенні підручників. На основі узагальнення існуючих досліджень обговорюється переваги та недоліки друкованого та електронного підручника, а також шляхи поєднання цих моделей. Наведені приклади використання QR-кодів у підручниках з математики. Встановлено ефективність впровадження підручників з використанням QR-кодів.The article analyzes the possibilities of using QR-codes when creating textbooks textbooks. On the basis of the generalization of existing researches, the advantages and disadvantages of the printed and electronic textbooks are discussed, as well as the way of combining these models. Examples of using QR-codes in mathematics textbooks are given. The effectiveness of introducing textbooks using QR-codes has been established.ukпідручникпідручник з математикиQR-кодtextbooktextbook on mathematicsQR-codeОсобливості використання QR-кодів при створенні підручників з математикиFeatures of Using QR-codes when Creating Textbooks on MathematicsArticle