Лобова Ольга ВолодимирівнаLobova Olha Volodymyrivna2018-04-242018-04-242012Лобова, О. В. Концептуальні основи моделювання змісту і навчально-методичного апарату підручника «Музичне мистецтво. 1 клас» [Текст] / О. В. Лобова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 8 (26). – С. 421–428.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4640У статті розкрито основні підходи до моделювання змісту і навчально- методичного апарату підручника «Музичне мистецтво. 1 клас», створеного відповідно до нового Державного стандарту початкової загальної освіти, базової програми з музичного мистецтва та авторської концепції підручників для початкових класів. Наведено приклади реалізації окремих теоретичних положень у підручнику.In article are opened the main approaches to modeling of the contents and the educational and methodical device of the textbook «Musical art. 1 class», created according to new State standard of the primary general education, the basic program on musical art and the author's concept of textbooks for elementary school. Examples of implementation of separate provisions in the textbook are given.ukпідручник з музичного мистецтваавторська концепціязміст музичної освітинавчально-методичний апаратtextbook on musical artauthor's conceptmaintenance of music educationeducational and methodical deviceКонцептуальні основи моделювання змісту і навчально-методичного апарату підручника «Музичне мистецтво. 1 клас»The Main Approaches to Modeling of the Contents and the Educational and Methodical Device of the Textbook «Musical Art. 1 Class»Article