Драновська СвітланаDranovska Svitlana2018-04-192018-04-192012Драновська, C. В. Особливості формування виховного потенціалу на уроках історії України у 60–80-х роках XX ст. [Текст] / C. В. Драновська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 8 (26). – С. 25–33.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4575У статті проаналізовано особливості формування виховного потенціалу на уроках історії України у 60-80-х роках XX ст. Дослідженням установлено, що важливе місце у вихованні на уроках історії посідає єдність процесу навчання, виховання і розвитку особистості. Особлива роль при цьому надавалася емоційному стану учня і ролі вчителя у навчально-виховному процесі.The article analyzes the peculiarities of the educational potential in the lessons of history of Ukraine in the 60-80 years of XX century. The study found that an important role in educating in the lessons of history has unity of training, education and personal development. A special role is had the emotional state of the pupils and the role of teachers in the educational process.ukнавчально-виховний процесідейно-політичнетрудовеестетичнеморальне виховання школярівкурс історії Україниeducational processideologicalpoliticallaboraestheticmoral education in schoolscourse of history of UkraineОсобливості формування виховного потенціалу на уроках історії України у 60–80-х роках XX ст.The Peculiarities of the Educational Potential Formation in the Lessons of History of Ukraine in the 60–80 Years of XX CenturyArticle