Лук'янчук С. Ф.Lukianchuk S. F.2019-12-022019-12-022009Лук’янчук, С. Ф. Вирішення проблеми забезпечення двомовними вчителями громадських шкіл у США [Текст] / С. Ф. Лук’янчук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І, Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – № 2. – С. 449–457.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8183У статті розглянуто труднощі щодо забезпечення громадських шкіл США двомовними вчителями; проаналізовано основні шляхи вирішення цієї проблеми органами управління шкільних округів, адміністрацією шкіл і закладів педагогічної освіти; автор уважає, що виконання цього завдання вимагає залучення більшої кількості представників етнічних і расових меншин до педагогічної професії.The article deals with the problem of great need of bilingual teachers in American public schools. He comes to the conclusion that it is necessary to increase the number of teachers of diverse ethnic and racial backgrounds to fulfill this task. The author analyses the main ways of solving of this problem by the authorities of school districts, schools and teacher education establishments.ukгромадська школаетнічні та расові меншиниpublic schoolethnic and racial backgroundsВирішення проблеми забезпечення двомовними вчителями громадських шкіл у СШАArticle