Маринченко ГаннаMarynchenko Hanna2023-01-052023-01-052019Маринченко Г. Сторітеллінг як інноваційний метод в українській педагогіці та його використання на уроках історії [Текст] / Г. Маринченко // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / МОН України, СумДПУ імені А. С. Макаренка ; [за заг. ред. О. В. Михайличенко]. – Суми : СумДУ імені А. С. Макаренка, 2019. – № 7. – С. 10–13https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12747Розкрито зміст та навчальні можливості методу сторітеллінг як педагогічної технології. Продемонстровано основні структурні елементи вдалої історії та основні сюжети історій. Наведено приклади використання сторітеллінгу на уроках історії.The content and educational possibilities of the storytelling method as a pedagogical technology are . The main structural elements of a successful story and the main stories of the stories are demonstrated. Examples of using the storytelling method in history lessons are given.ukпедагогічні технологіїметоди навчаннясторітеллінгуроки історіїpedagogical technologiesteaching methodsstorytellinghistory lessonsСторітеллінг як інноваційний метод в українській педагогіці та його використання на уроках історіїStorytelling аs аn Innovative Method іn Ukrainian Pedagogy аnd іts Use іn History LessonsArticle