Чупахіна Світлана ВасилівнаChupakhina Svitlana Vasylivna2018-10-112018-10-112018Чупахіна, С. В. Особливості діяльності вчителя в умовах інклюзивного навчання [Текст] / С. В. Чупахіна // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VII Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (15 лютого 2018 р., м. Суми) / М-во освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка, Навчально-науковий ін-т фізичної культури, Кафедра логопедії ; Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2018. – С. 48–54.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5559В статті проаналізовано сучасні підходи підготоки вчителів до роботи з дітьми з особливими потребами в умовах загальноосвітнього закладу. Обґрунто¬вано особливості організації інклюзив¬ного освітнього середовища та психолого-педагогічного супроводу дити¬ни з особливими потребами. Охаракте-ризовано основні принципи організації психолого-педагогічного супроводу дітей у системі інклюзивної освіти, з врахуван¬ням сучасних підходів до педагогічної діяльності вчителя в умовах супроводу. Доведено, що запорукою успіху створення освітнього середовища для дітей, які навчаються в умовах інклюзивного навчання, є організація та здійснення комплексного підходу та вміння фахівців об'єднувати цілі і завдання у різних сферах впливу.The article analyzes the modern approaches of teachers' preparation for working with children with special needs in the conditions of a comprehensive educational institution. The peculiarities of the organization of an inclusive educational environment and psychological and pedagogical support of a child with special needs are substantiated. The basic principles of organization of psychological and pedagogical support of children in the system of inclusive education are characterized, taking into account modern approaches to teachers' educational activity in conditions of accompaniment. It is proved that the key to  the success of creating an educational environment for children studying under inclusive education is the organization and implementation of an integrated approach and the ability of professionals to integrate goals and objectives in different spheres of influence.ukдіти з особливими освітніми потребамиінклюзивне навчанняосвітнє середовищепсихолого-педагогічний супровідфахова підготовка вчителяchildren with special educational needsinclusive educationeducational environmentpsychological and pedagogical supportteacher trainingОсобливості діяльності вчителя в умовах інклюзивного навчанняFeatures of the Teacher's Activity in the Context of Inclusive EducationArticle0000-0003-1274-0826