Синявіна Юлія АнатоліївнаSyniavina Yuliia Anatoliivna2021-07-272021-07-272021Синявіна, Ю. А. Проблема індивідуалізації навчання як аспект реалізації освіти учнів з порушеннями опорно-рухового апарату [Текст] / Ю. А. Синявіна // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 2. – С. 274–280.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11157У статті проаналізовано специфіку індивідуалізації навчання як аспекту реалізації інклюзивної освіти. Окреслено мету реалізації індивідуалізації навчання, визначено у цьому процесі роль педагога за концепцією Нової української школи. Представлено різні погляди дослідників щодо вивчення проблеми індивідуалізації навчання у сучасному освітньому просторі. Акцентовано увагу на змістовому наповненні індивідуалізації навчання в інклюзивному освітньому середовищі.The article analyzes the specifics of individualization of education as an aspect of the implementation of inclusive education. The purpose of realization of individualization of training is outlined, the role of the teacher according to the concept of the New Ukrainian school is defined in this process. Different views of researchers on the study of the problem of individualization of learning in the modern educational space are presented. Emphasis is placed on the content of individualization of learning in an inclusive educational environment.ukіндивідуалізаціянавчанняінклюзіяучні з особливими освітніми потребамиосвітаindividualizationlearninginclusionstudents with special educational needseducationПроблема індивідуалізації навчання як аспект реалізації освіти учнів з порушеннями опорно-рухового апаратуThe Problem of Individualization of Education as an Aspect of the Implementation of Inclusive EducationArticle