Коробова Юлія ВолодимирівнаKorobova Yuliia Volodymyrivna2017-12-082017-12-082017-04Коробова, Ю. В. Роль рефлексивних умінь під час навчання мовленнєвої адаптації майбутніх учителів англійської мови [Текст] / Ю. В. Коробова // Україна і світ: діалог мов та культур : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 29-31 березня 2017 р.). – Київ : Вид. центр КНЛУ, 2017. – С. 588–590.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3081У тезах розкрито роль рефлексивних умінь під час навчання професійно орієнтованого говоріння майбутніх учителів англійської мови. Використання рефлексивних завдань на практичних заняттях з практики мовлення вважається невід’ємним складником моделі професійно орієнтованої підготовки студента ВНЗ.The article deals with the role of reflexive skills while teaching professionally oriented speaking to future teachers of English. Reflexive tasks during English Practice classes are considered to be the essential aspect of the Uneversity students professionally oriented training.ukнавчання професійно орієнтованого говоріннярефлексивні вміннямайбутні вчителі англійської мовиreflexive skillsfuture teachers of Englishprofessionally oriented speakingteacher talkРоль рефлексивних умінь під час навчання мовленнєвої адаптації майбутніх учителів англійської мовиThe Role of Reflexive Skills in Learning the Language Adaptation of Future English TeachersConferencePapers