Корж-Усенко Лариса ВікторівнаKorzh-Usenko Larysa Viktorivna2017-12-152017-12-152017Корж-Усенко, Л. В. Академічні традиції та інновації: ретроспекція правового поля та практики вітчизняної вищої школи [Текст] / Л. В. Корж-Усенко // Проблеми інноваційного розвитку вищої освіти у глобальному, регіональному та національному контекстах : монографія / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; за заг. ред.: А. А. Сбруєвої та Г. Ю. Ніколаї. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017. – Розд. ІІІ : Національний контекст інноваційного розвитку вищої освіти. – С. 324–349.ORCID ID 000-0001-9538-4147DOI 10.24139/978-966-968-247-0/324–349https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3181Дослідження спрямоване на виокремлення провідних тенденцій в організації навчального процесу у вищих навчальних закладах України на початку ХХ ст. на підставі ретроспективного аналізу нормативно-правової бази та практики її реалізації у вищій школі. З’ясовано зміни в меті, цінностях, принципах та підходах, змісті, формах, методах, стилі взаємин викладачів зі студентами, систем навчання загалом.ukуніверситетвищий навчальний закладакадемічна свободаакадемічна автономіяваріативний та інваріантний компонентсамореалізаціястудентвикладачАкадемічні традиції та інновації: ретроспекція правового поля та практики вітчизняної вищої школиArticle