Міронець Людмила ПетрівнаMironets Liudmyla Petrivna2019-11-182019-11-182009Міронець, Л. П. Підходи до розробки критеріїв оцінки якості педагогічних програмних засобів [Текст] / Л. П. Міронець // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 143–148.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7964В умовах переходу загальноосвітньої школи на профільне навчання, зростає необхідність у використанні педагогічних програмних засобів вчителями і учнями під час вивчення природничо-математичних дисциплін. У статті висвітлені основні вимоги, які ставляться до сучасних педагогічних програмних засобів.In transitional conditions of secondary school to specialized education the necessity to use pedagogical program means by teachers and students is becoming urgent while learning natural sciences. In this article the main demands which are necessary to modern pedagogical program means are highlighted.ukпрофільне навчаннявивчення природничо-математичних дисциплінspecialized educationlearning natural sciencesПідходи до розробки критеріїв оцінки якості педагогічних програмних засобівApproaches to Developing the Criteria of Quality Estimation of Pedagogical Program MeansArticle