Генкал Світлана ЕдуардівнаHenkal Svitlana Eduardivna2023-04-182023-04-182018Методичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Педагогічні технології в біологічній освіті» [Текст] : для студентів освітнього рівня «Магістр» за спеціальністю 014 Середня освіта. Біологія та здоров’я людини, 014 Середня освіта. Біологія / [уклад. С. Е. Генкал]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2018. – 48 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13316Навчальний курс «Педагогічні технології в біологічній освіті» спрямований на надання студентам ґрунтовних знань з теорії, структури, методики впровадження педагогічних технологій в біологічній освіті. Методичні рекомендації забезпечують засвоєння студентами сучасних технологій освітнього процесу та формування готовності до їх практичного використання у закладах загальної середньої та вищої освіти. Методичні рекомендації містять програму курсу, ряд теоретично обґрунтованих рекомендацій до практичних занять з дисципліни, включають в себе структуру, зміст заняття, список теоретичних питань і завдань для самопідготовки, що охоплюють основні теми даного курсу та дозволяють студентам глибоко засвоїти матеріал дисципліни. У методичних рекомендаціях визначено питання для контролю та самоконтролю, що дозволить студентам підготуватись до практичних занять і більш чітко представляти зв’язок між теоретичним і прикладним рівнем даної дисципліни. Також вказана література, до якої студент може звернутися для отримання додаткових відомостей з курсу.The educational course «Pedagogical technologies in biological education»is aimed at providing students with thorough knowledge of the theory, structure, and methods of implementing pedagogical technologies in biological education. Methodical recommendations ensure students' assimilation of modern technologies of the educational process and the formation of readiness for their practical use in institutions of general secondary and higher education. Methodical recommendations contain the course program, a number of theoretically based recommendations for practical classes in the discipline, include the structure, content of the class, a list of theoretical questions and tasks for self-training, which cover the main topics of this course and allow students to deeply learn the material of the discipline. In the methodological recommendations, questions for control and self-control are defined, which will allow students to prepare for practical classes and more clearly present the connection between the theoretical and applied level of this discipline. The literature that the student can refer to for additional information on the course is also indicated.ukосвітні технологіяпедагогічна технологіятехнологія навчаннянавчання біологіївчитель біологіїметодологічні підходиeducational technologypedagogical technologyteaching technologyteaching biologybiology teachermethodological approachesМетодичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Педагогічні технології в біологічній освіті»Methodical Recommendations for Practical Classes in the Discipline «Pedagogical Technologies in Biological Education»Guidelines