Сірик Людмила МиколаївнаSiryk Liudmyla Mykolaivna2018-12-182018-12-182010Сірик, Л. M. Дослідження американськими науковцями концепції творчої самореалізації як основи евристичного навчання в сучасній школі [Текст] / Л. M. Сірик // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 4 (6). – С. 102–111.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6217У статті розглядаються сучасні підходи до евристичного навчання як інноваційної технологи освіти, рівень його дослідження у вітчизняній та зарубіжній педагогіці. Визначаються ідеї та концепції самореалізації творчого потенціалу особистості як основи евристичного навчання в американській освіті.The article touches upon modern approaches of the heuristic learning as innovative technology of education and level of it researching in native and foreign pedagogy. Ideas and conceptions of self-realization are determined as backgrounds of the heuristic learning in American education.ukевристичне навчанняінноваційні технологіїідеї та концепції творчої самореалізаціїсамоактуалізаціямотиваціяheuristic learninginnovative technologyideas and conceptions of self-realizationself-actualizationmotivationДослідження американськими науковцями концепції творчої самореалізації як основи евристичного навчання в сучасній школіResearches of Conceptions of Self-Realization by American Scientists as a Background of the Heuristic Learning in Modern SchoolArticle