Шкурупій Катерина ІгорівнаShkurupii Kateryna Ihorivna2021-07-152021-07-152021Шкурупій, К. І. Особливості впровадження гурткової роботи для учнів з інтелектуальними порушеннями в умовах спеціального освітнього закладу [Текст] / К. І. Шкурупій // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 1. – С. 338–343.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11101У статті розкрито особливості впровадження гурткової роботи для учнів з інтелектуальними порушеннями в умовах спеціального освітнього закладу. Головною метою позакласної гурткової роботи для учнів означеної нозології є створення умов для творчого, інтелектуального, духовного та фізичного розвитку дітей у вільний від навчання час, задоволення їхніх освітніх потреб. Раціональна організація позакласної гурткової роботи сприяє більш глибокому і всебічному розвитку учнів з інтелектуальними порушеннями, допомагає позитивно вирішувати завдання корекції і компенсації наявних порушень психофізичного розвитку.The article reveals the peculiarities of the introduction of group work for pupils with intellectual disabilities in a special educational institution. The main purpose of extracurricular group work for students of this nosology is to create conditions for creative, intellectual, spiritual and physical development of children in their free time, to meet their educational needs. Rational organization of extracurricular group work promotes deeper and more comprehensive development of pupils with intellectual disabilities, helps to positively solve the problem of correction and compensation of existing disorders of psychophysical development.ukгурткова роботавпровадженняучні з інтелектуальними порушеннямиособливостіспеціальний освітній закладgroup workimplementationpupils with intellectual disabilitiesfeaturesspecial educational institutionОсобливості впровадження гурткової роботи для учнів з інтелектуальними порушеннями в умовах спеціального освітнього закладуFeatures of Introduction of Circuit Work for Pupils with Intellectual Disabilities in the Conditions of Special EducationArticle